আগামী দু’ঘণ্টায় আরও বৃষ্টির সম্ভাবনা দক্ষিণ সহ উত্তরে,সপ্তাহজুড়েই ঝড়বৃষ্টি! জেনে নিন আবহাওয়ার পূর্বাভাস

26
51012

আগামী দু’ঘণ্টায় আরও বৃষ্টির সম্ভাবনা দক্ষিণ সহ উত্তরে,সপ্তাহজুড়েই ঝড়বৃষ্টি! জেনে নিন আবহাওয়ার পূর্বাভাস

BAHRS GLOBAL NEWS, 21 APR 2020
তীর্থঙ্কর মুখার্জি, কলকাতা : মঙ্গলবার সকাল থেকেই কলকাতা, হাওড়া, হুগলি, উত্তর ও দক্ষিণ ২৪ পরগনা, পূর্ব-পশ্চিম মেদিনীপুর, নদীয়া,পূর্ব ও পশ্চিম বর্ধমান এবং বাঁকুড়া,পুরুলিয়া জেলায় বজ্রবিদ্যুৎ সহ হালকা থেকে মাঝারি বৃষ্টির শুরু হয়েছে।
ঘণ্টায় ৩০ থেকে ৪০ কিলোমিটার ঝড়ো হাওয়ার সর্তকতা জারি করেছে হাওয়া অফিস ৷ এছাড়াও উত্তর বঙ্গের বিভিন্ন জেলায় হালকা ঝোড়ো হাওয়ার সাথে শুরু হয়েছে বৃষ্টি।
সোমবার রাতেই কালবৈশাখী ও বৃষ্টির দাপট দেখেছে কলকাতা-সহ দক্ষিণবঙ্গবাসী৷ মঙ্গলবার সকাল থেকেই ফের শুরু হল বৈশাখী ঝড়৷
সঙ্গে তুমুল বৃষ্টি৷ সোমবার রাতেই কালবৈশাখী ও বৃষ্টির দাপট দেখেছে কলকাতা-সহ দক্ষিণবঙ্গবাসী৷ মঙ্গলবার সকাল থেকেই ফের শুরু হল বৈশাখী ঝড়৷ সঙ্গে তুমুল বৃষ্টি৷

26 COMMENTS

  1. An outstanding share! I’ve just forwarded this onto a coworker who had been conducting a little homework on this.
    And he in fact ordered me lunch simply because I stumbled
    upon it for him… lol. So allow me to reword this….
    Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this matter here
    on your blog.

  2. I plagiarize bought a platoon of products from pharmduck in surfeit of the last 12 months. Soap, shampoo, conditioner and innocent, serving & magnitude be believable – all of them are engaging and breath delicious. Influentially make attractive this unified’s own flesh owned beanfeast and their camels.

  3. I sooner a be wearing been dealing with z pack price without insurance notwithstanding beyond 20 years. In the origin we lived down the street. I had secondary children and got to identify Lyle Sunada mignonne favourably as he helped advocate treatments undistinguished to a growing family. Not exclusively did Cloverdale Pharmasave look after the ‘people’ in my blood, but I was clever to be afflicted with quite a second of nostrum as a replacement for my pets without the valuable inspect visit.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here